Se împlinesc în această toamnă 10 ani de celebrare a excelenţei în relaţii publice, 10 ani de Romanian PR Award, un proiect durabil, "încăpăţânat" şi perseverent care a reuşit să adune an de an sub aceeaşi umbrelă parteneri instituţionali prestigioşi, nume marcante ale breslei comunicatorilor, concurenţi valoroşi şi zeci de tineri aspiranţi la o carieră în PR.
Astăzi, la 10 ani de la debut, Romanian PR Award este mai mult decât o competiţie şi o arhivă de proiecte de succes, este suma efortului a sute de comunicatori români care împărtăşesc împreună perspectiva strategică a relaţiilor publice.
Proiectată ca o competiţie modernă, apropiată de standardele şi anvergura competiţiilor occidentale, Romanian PR Award s-a dorit o arenă a performanţei în comunicare, locul de întâlnire al celor care răspund provocării de a se confrunta cu rigorile profesiei. O campanie care, în 10 ani de existenţă, a rostit an de an mesajul - să dăm importanţa cuvenită funcţiei de comunicare în cadrul organizaţiilor şi societăţii în ansamblu.
Ediţia aniversară aduce cu sine şi relansarea site-ului competiţiei, la adresa www.praward.ro, un portal care centralizează, pe lângă informaţiile aferente înscrierii în competiţie, arhiva campaniilor finaliste la ediţiile precedente, o cazuistică extrem de utilă tuturor profesioniştilor şi aspiranţilor la o carieră în PR.
Înscrierile la ediţia aniversară se vor încheia luni, 24 septembrie 2012. Ediţia din acest an stă sub semnul creşterii şi diversificării: un juriu internaţional de top, 24 de categorii de concurs, posibilitatea de a înscrie o campanie în cadrul mai multor secţiuni, depunerea aplicaţiilor doar în format online - sunt doar câteva noutăţi ale acestei ediţii.
Jurizarea competiţiei este asigurată de reprezentanţi ai agenţiilor globale Edelman, Burson-Marsteller, Ketchum Pleon, Grayling , MSL GROUP, Hill+Knowlto