Imaginea din spatele brandului Murmur, Andreea Bădală, a bifat o reuşită de proporţii anul acesta, iar piesele ei vestimentare considerate „adevărate declaraţii în modă“ au primit recunoaşterea internaţională prin apariţia în ediţia de februarie a revistei britanice „Vogue“.
Pictorialul principal, realizat de Lucinda Chambers - editorul de modă al publicaţiei din Marea Britanie - şi fotograful Patrick Demarchelier, a propus o asociere inedită a unui mărci autohtone laolaltă cu nume de referinţă din industria modei, precum Giambattista Valli, Valentino şi Manolo Blahnik.
Succesul înregistrat de Murmur reprezintă „o mare recunoaştere“, aşa cum însăşi Andreea susţine, conştientă fiind de potenţialul propriilor creaţii. „Paginile revistei «Vogue» sunt o confirmare a calităţii produselor mele. Oamenii nu îşi vor mai pune întrebări referitoare la piesele vestimentare propuse“, a punctat designerul român, cu fermitate.
Pictorialul „Vogue“, cu piesele brandului Murmur. FOTO Murmur
„Dulcea victorie“ semnată Murmur a fost o „supriză de proporţii“ pentru Andreea Bădală. „Nu am crezut că o publicaţie ca «Vogue» va fi aşa deschisă în raport cu brandurile noi. Vorbim de o revistă independentă care a înţeles mesajul transmis de Murmur“, a susţinut ea. „Cred ca o să-mi dau seama mai târziu de şansa oferită, iar efectul se va reflecta, probabil, în vânzări“, a adăugat designerul.
Când vorbeşte despre piesele ei, Andreea îşi recunoaşte iubirea pentru lenjeria retro, cu note vintage, rezultat al orelor de muncă manuală. „În patru ore se coase o singură pereche de cupe“, a explicat tânăra, cu gândul la eforturile închinate modei.
Atelierul de creaţie Murmur îşi are perfect conturată imaginea femeii secolului XXI. „Femeia independentă care lucrează, dar, în acelaşi timp, nu uită cine este, înainte de toate“, a continuat Bădală.
Murmur Take