Brandurile s-au pregătit pentru Crăciun cu reclame de sezon. Romtelecom, Old Spice, sau Apple sunt doar câteva dintre companiile care au găsit soluţii inedite de a se promova în perioada de sărbători.
Romtelecom a ales interpretarea, în manieră proprie, a unui colind clasic, şi aşa a ieşit clipul „Rom, rom, telecom!“. Reclama a fost creată de GMP Advertising.
Brandul Old Spice a renunţat la acel Moş Crăciun pe care îl ştiam, cu burtă şi barbă albă, alegând, în schimb, un moş mai tânăr jucat de actorul american Isaiah Mustafa. Reclama a fost creată de agenţia Wieden + Kennedy.
Pentru promovarea noului iPhone, dotat cu serviciul de asistenţă vocală denumit „Siri“, Apple a ales să îl ajute pe Moş Crăciun. Moşul cere indicaţii despre adresele copiilor cuminţi, iar smartphone-ul îl ajută. Spotul este creat de TBWA\Media Arts Lab.
Magazinul Target a lansat o campanie specială pentru „Vinerea neagră“, acea zi în care toată lumea se pregăteşte pentru cursa reducerilor. Agenţia Wieden + Kennedy a venit cu idea de a crea un clip, în care personajul principal se pregăteşte să devină „Campioana cumpărăturilor“. Rolul este jucat de actriţa Maria Bamford.
Retailerul Wallmart a renunţat la brad şi Moş Crăciun, dar a ales o pisică ce cântă „Jingle Bells“ într-un mod special. Spotul a fost creat de agenţia americană The Martin.