Climatul economic dificil, care i-a determinat pe clienţi să-şi raţionalizeze consumul inclusiv în cazul serviciilor de comunicaţii, a afectat rezultatele financiare ale Vodafone, a declarat Liliana Solomon - CEO-ul companiei. "Climatul economic dificil continuă să îşi pună amprenta asupra mediului de afaceri din România, inclusiv asupra rezultatelor noastre financiare. "
Veniturile totale ale Vodafone, numărul doi pe piaţa locală de telefonie mobilă, au scăzut în perioada aprilie - septembrie cu 12,4%, la 425,7 mil. euro, deşi numărul de clienţi a crescut cu 3%, la aproape 10 milioane.
Solomon precizează însă că rezultatele sunt bune având în vedere contextul economic dificil. "În pofida impactului situaţiei economice asupra veniturilor noastre, suntem mulţumiţi de performanţa noastră. Avem o bază solidă care ne permite să fim alături de clienţii noştri cu produse inovatoare şi adaptate nevoilor lor actuale - de a avea un control sporit asupra costurilor şi o mai mare valoare de utilizare", a spus ea, adăugând că numărul de clienţi pentru serviciile de date a continuat să crească. "Înregistrăm o creştere continuă a segmentului utilizatorilor de date mobile."
Climatul economic dificil, care i-a determinat pe clienţi să-şi raţionalizeze consumul inclusiv în cazul serviciilor de comunicaţii, a afectat rezultatele financiare ale Vodafone, a declarat Liliana Solomon - CEO-ul companiei. "Climatul economic dificil continuă să îşi pună amprenta asupra mediului de afaceri din România, inclusiv asupra rezultatelor noastre financiare. "
Veniturile totale ale Vodafone, numărul doi pe piaţa locală de telefonie mobilă, au scăzut în perioada aprilie - septembrie cu 12,4%, la 425,7 mil. euro, deşi numărul de clienţi a crescut cu 3%, la aproape 10 milioane.
Solomon precizează însă că rezultatele sunt bune având în v