Pentru a putea livra numarul de masini comandate, in ziua de sambata 16 mai in cadrul uzinei se va produce in trei schimburi de lucru.
La inceputul acestui an pe fondul crizei economice cadenta de productie a Dacia a fost redusa la 1.085 de masini pe zi, fata de 1.380 la finele anului trecut.In conditiile lansarii programelor de tip „Rabla" din Germania, Franta si Italia si a cresterii puternice a cererii pentru modelele Dacia pe aceste piete, uzina a decis majorarea productiei la 1.200 de masini pe zi incepand cu data de 1 martie, urmand ca dupa 15 iunie productia sa accelereze la 1.340 de autovehicule pe zi. In conditiile actuale productia Dacia din acest an ar putea depasi pragul de 250.000 de autovehicule, in comparatie cu nivelul de 242.000 de masini atins anul trecut.
Numarul de autoturisme noi Dacia inmatriculate in Uniunea Europeana (UE) si statele EFTA in primele patru luni a crescut cu 6%, la 65.122 de unitati, pe o piata in scadere cu 15,9%, potrivit datelor prezentate ieri de Asociatia Constructorilor Europeni de Automobile.
Volumul Dacia pentru luna aprilie s-a plasat la 23.654 de automobile, in urcare cu 60,4%, in timp ce inmatricularile totale au scazut cu 12,3%.
Pentru a putea livra numarul de masini comandate, in ziua de sambata 16 mai in cadrul uzinei se va produce in trei schimburi de lucru.
La inceputul acestui an pe fondul crizei economice cadenta de productie a Dacia a fost redusa la 1.085 de masini pe zi, fata de 1.380 la finele anului trecut.In conditiile lansarii programelor de tip „Rabla" din Germania, Franta si Italia si a cresterii puternice a cererii pentru modelele Dacia pe aceste piete, uzina a decis majorarea productiei la 1.200 de masini pe zi incepand cu data de 1 martie, urmand ca dupa 15 iunie productia sa accelereze la 1.340 de autovehicule pe zi. In conditiile actuale productia Dacia din acest