EvoMag.ro, unul dintre cele mai mari magazine online de pe piata locala, ar putea inregistra de Black Friday vanzari si de cinci ori mai mari fata de o zi normala, estimeaza Mihai Patrascu, CEO si fondator al retailerului.
“Ne asteptam la vanzari de cinci ori mai mari fata de o zi normala si realist vorbind incasarile s-ar putea ridica si la 700.000 de euro. Preconizez aproximativ 5.000 de comenzi pana la finalul zilei, de 20 de ori mai mult decat intr-o zi obisnuita”, a declarat pentru Wall-Street.ro – Mihai Patrascu, CEO si fondator EvoMag.ro.
Dintre cele 250 de game de produse puse la bataie cu ocazia Black Friday pe site-ul retailerului online, pana la ora pranzului a fost vandut 60% din stocul total al produselor din promotie. Valoarea medie a unei comenzi a fost de 220 de euro “Cele mai cautate game de produse au fost laptopurile (20%), urmate de aparatele foto (10%), solutiile de printing (8%), dar si smartphone-urile, tablete sau televizoarele LED (7-8%)”, a precizat Patrascu.
Valoarea medie a unei comenzi a fost de 220 de euro, fata de 150 de euro intr-o zi normala. Totodata, valoarea comenzilor inregistrate pana in dupa-amiaza zilei de vineri a fost de 400.000 de euro, de patru ori mai mare comparativ cu alte zile.
Patrascu a mai afirmat ca in primele doua ore (intervalul 00:00 – 02:00) au fost plasate pe site circa 900 de comenzi, reprezentand pana la 15% din stocul total disponibil.
“Cei care viziteaza site-ul in acest interval sunt deobicei clienti specialisti in IT, care stiau ce vor si ce sa cumpere”, sustine fondatorul EvoMag.ro.
“Nu am facut fata traficului pe site” Reprezentantul EvoMag.ro nu s-a asteptat la un atat de mare volum de clienti pe site, iar serverele “mutate in cloud” nu au putut face fata.
“Ne asteptam la un trafic de trei ori ma mare, dar acesta a fost si de opt ori mai mare la ora pranz