COMUNICAT-GHICITOARE. Călin Rotăruș, unul dintre veteranii industriei online, părăsește șefia agenției Goldbach (fostă ARBOmedia) începând cu 1 ianuarie 2013 pentru a se dedica proiectelor legate de “Rock”, potrivit unui comunicat al companiei. Rotăruș se retrage după 11 ani de când s-a alăturat regiei de vânzări.
Comunicatul nu intră în detalii despre ce înseamnă “Rock” (este cunoscut faptul că Rotăruș are o Școală de rock), dar lasă mesaje “printre rânduri”. De exemplu, Alin Alecu, director general Goldbach e convins că va colabora în continuare cu Rotăruș. Cum Goldbach este o regie de publicate, cel mai probabil este vorba de o agenție de publicitate.
Călin Rotăruș în comunicat: “In perioada in care am lucrat la ARBO/Goldbach am avut cele mai mari satisfactii profesionale din cariera, atat in ce priveste business-ul, care s-a nascut, a crescut exploziv, a trecut prin mai multe crize pe care le-a depasit cu succes si a intrat intr-o faza de maturitate (atat cat poate fi vorba de asa ceva in acest domeniu fascinant care este lumea online), cat mai ales in ce priveste oamenii pe care i-am cunoscut, in calitate de colegi, parteneri, clienti si competitori, carora le multumesc pentru acesti ani si pentru lucrurile pe care le-am invatat de la ei.”
Rotăruș s-a alăturat Goldbach (anterior ARBOmedia) din 2001, inițial ca Online Project Manager – de la lansarea departamantului online, ulterior ca Online Director; Sales Director pentru TV, print, radio si online si Strategy Director. A condus ARBOinteractive, rebranduită ulterior în Goldbach Audience Romania, de la înființare (2007) pană la momentul în care s-a decis reunirea activității firmelor din grup într-o structură unică (iulie 2012), moment în care a preluat funcția de Director General Adjunct pe grup.
“Calin a fost și va rămâne un simbol al online-ului din România. Sunt sigur că pașii