"Domnul Tatu, locuieste in Romania si a cumparat un automobil de ocazie in Germania, in iulie 2008, la pretul de 6.600 de euro. Acest vehicul avea o capacitate cilindrica de 2.155 cm3 si respecta norma de poluare Euro 2. Fabricat in 1997, vehiculul respectiv a fost inmatriculat in Germania in acelasi an. Pentru a putea sa inmatriculeze acest vehicul in Romania, domnul Tatu a trebuit sa plateasca suma de 7.595 de lei (aproape 2.200 de euro) ca taxa pe poluare.
Apreciind ca taxa este contrara dreptului Uniunii, domnul Tatu a solicitat restituirea sumei platite", se arata pe site-ul CE declansarea si desfasurarea procesului de la Curtea de Justitie a UE care a hotarat ca taxa pe poluare instituita prin reglementarea romana si care se aplica vehiculelor la prima inmatriculare in acest stat membru este contrara dreptului Uniunii.
integral in EurActiv.ro
"Domnul Tatu, locuieste in Romania si a cumparat un automobil de ocazie in Germania, in iulie 2008, la pretul de 6.600 de euro. Acest vehicul avea o capacitate cilindrica de 2.155 cm3 si respecta norma de poluare Euro 2. Fabricat in 1997, vehiculul respectiv a fost inmatriculat in Germania in acelasi an. Pentru a putea sa inmatriculeze acest vehicul in Romania, domnul Tatu a trebuit sa plateasca suma de 7.595 de lei (aproape 2.200 de euro) ca taxa pe poluare.
Apreciind ca taxa este contrara dreptului Uniunii, domnul Tatu a solicitat restituirea sumei platite", se arata pe site-ul CE declansarea si desfasurarea procesului de la Curtea de Justitie a UE care a hotarat ca taxa pe poluare instituita prin reglementarea romana si care se aplica vehiculelor la prima inmatriculare in acest stat membru este contrara dreptului Uniunii.
integral in EurActiv.ro