Operatorul de telefonie mobila Orange Romania a anuntat luni o crestere a numarului de clienti cu 28,57% pana la 7 milioane, potrivit unui comunicat de presa al Orange Romania. Conform datelor oficiale, numarul de clienti ai operatorului detinut de France Telecom a crescut in 2005 cu 2 milioane, iar rata penetrarii telefoniei mobile in Romania atinsese 62% la finele anului trecut.
In acelasi timp, Orange estimeaza ca rata penetrarii acestor servicii va creste pana la sfarsitul anului la 75%.
�Atingerea pragului de 7 milioane de clienti reprezinta o realizare remarcabila pentru Orange Romania. Aceste cifre evidentiaza o data in plus succesul telefoniei mobile in tara noastra in general, si cu precadere succesul Orange in Romania. Pe o piata matura, este important sa dovedesti in fiecare zi preocuparea pentru calitatea serviciilor oferite clientilor," declara Richard Moat, CEO Orange Romania.
"Lansarea unor produse inovative si dezvoltarea unui portofoliu tot mai extins de servicii au contribuit la consolidarea succesului Orange pe piata romaneasca. De la planurile personalizate de abonamente la ofertele PrePay, de la serviciile de informare si divertisment la programul de fidelizare, de la aplicatii de business complexe la solutii de comert electronic, oferim servicii performante si usor de folosit,� a adaugat acesta.
Pe primele noua luni ale lui 2005 , Orange a avut incasari totale de 617 milioane de euro, cu 41,6% mai mari decat in aceeasi perioada a anului 2004.
Incasarile pe trimestrul al treilea s-au cifrat la 229 milioane de euro, in timp ce numarul de clienti se situa la 6,22 milioane la 30 septembrie 2005.
Principalul concurent al companiei, operatorul de telefonie Connex, detinut de grupul britanic Vodafone, a raportat la finalul lui 2005 un numar de 6,13 milioane de clienti, cu 870.000 mai putin decat Orange.
Vo