Aeeaşi siluetă compactă, cu o ţinută de drum bună şi o calitate a materialelor, Citroën C1 a beneficiat de un facelift binemeritat, mai ales după ce a câştigat deja peste 300.000 fani în întreaga lume. Lansat în 2005 drept un model compact şi atrăgător, C1 îşi continuă succesul, acum că a beneficiat de unele îmbunătăţiri. Faceliftul este disponibil şi în România, cu 2 niveluri de echipare: X şi SX, cu preţuri începând de la 8.190 Euro, cu TVA. Schimbările aduse compactului C1 sunt în primul rând la partea frontală, care a primit o nouă bară de protecţie, mai rotunjită, completată de conturul cromat al grilei radiatorului. Cele două versiuni, în 3 şi în 5 uşi, păstrează aceeaşi tuşă de originalitate dată de transparenţa părţii din spate. Luneta, de mari dimen siuni, se substituie în întregime hayonului, fiind încadrată de 2 stopuri în culori cristal şi antracit.
Şi la interior, Citroën a operat cateva schimbări, în principal la gama de tapiţerii şi finisaje. Display-ul aflat sub consola centrală adoptă o nouă grafică, informaţiile devenind mai lizibile şi aspectul general mai modern. Suspensiile conferă o ţinută bună de drum şi contribuie eficace la siguranţa activă. Faceliftul beneficiază şi de frâne cu discuri ventilate în faţă, ABS, REF, CSC (Controlul Stabilităţii în Curbe) şi airbaguri şofer şi pasager. C1 este disponibil cu două versiuni de motorizare, una diesel şi una pe benzină, asociate unei cutii de viteze manuale în 5 trepte. Motorul diesel HDi cu 55 CP are un consum de 4,1 l/100 km în ciclu mixt, iar motorul pe benzină 1.0i cu 68 CP are un consum de 4,5 l/100 km. (E.H.)
Aeeaşi siluetă compactă, cu o ţinută de drum bună şi o calitate a materialelor, Citroën C1 a beneficiat de un facelift binemeritat, mai ales după ce a câştigat deja peste 300.000 fani în întreaga lume. Lansat în 2005 drept un model compact şi atrăgător, C1 îşi continuă s