UniCredit Tiriac Bank si reteaua de magazine Metro Cash & Carry au lansat primul card de credit cobranded de pe piata dedicat clientilor companii. Cardul este emis in lei, sub sigla Visa, iar clientii Metro platesc o dobanda de 23,83% pe an pentru tranzactiile realizate in cele 24 de magazine ale retelei, cu trei puncte sub dobanda standard practicata de UniCredit la cardurile de credit in lei. La cumparaturile din afara retelei, banca aplica dobanda standard.
Limita maxima a liniei de credit este echivalentul in lei a 30.000 de euro, dar nu mai mult de 10% din cifra de afaceri a clientului calculata ca medie lunara pe baza ultimului bilant pentru un intreg an financiar.
Creditul se acorda pe o perioada de 36 de luni, iar la scadenta se reanalizeaza prelungirea valabilitatii, in functie de indeplinirea conditiilor de eligibilitate anuntate de banca. Suma minima de rambursat este de 10% din suma datorata la sfarsitul fiecarui ciclu de tranzactionare.
Proiectul pilot de emitere a cardurilor a fost lansat la inceputul anului in magazinele Metro din Craiova si Iasi. Zoltan Major, vicepresedinte pe retail al UniCredit Tiriac Bank, spune ca in cateva luni va fi extins in intreaga retea Metro.
"Principala provocare cu care se confrunta clientii nostri profesionisti din comertul traditional sau din HoReCa in acest moment este fluxul de capital", a declarat Francois Oliver, directorul general al Metro Cash & Carry Romania, cardul de credit putand constitui o solutie de finantare.
Compania a anuntat ca posesorii de card de credit cobranded UniCredit-Metro vor avea o perioada de gratie de 50 de zile si reduceri de pana la 12% la cumparaturile din retea si de 10%, in medie, la comerciantii parteneri ai Metro Cash& Carry.
In acelasi timp, bunurile cumparate cu acest card din magazinele Metro sunt asigurate gratuit in cazul deteriorarii sau furtu