Compania iQuest, specializata in dezvoltarea de solutii si servicii customizate de software, a inregistrat anul trecut afaceri de 16 mil. euro, in crestere cu peste 40% fata de rezultatul raportat anul anterior. Circa 94% din business a fost realizat pe piata vest europeana, insa compania a inregistrat o crestere semnificativa si pe piata locala, unde iQuest a adaugat in portofoliu 11 clienti noi.
„In 2011 am inregistrat o crestere de peste 40% a cifrei de afaceri, cresterea fiind peste valoarea estimata la inceputul anului trecut. In plus, ne-am mentinut o strategie axata pe calitate, fapt care se reflecta intr-o rata de retentie a clientilor de peste 90%. In toata aceasta perioada ne-am adancit know-how-ul despre afacerile clientilor din domenii precum telecom, life sciences, servicii financiare sau mobile”, a declarat Cornelius Brody, CEO iQuest.
Clientii externi din industriile de telecom si life sciences au inregistrat anul trecut cele mai mari ponderi in business, in timp ce clientii autohtoni au contribut cu aproximativ 1 mil. euro la cifra de afaceri a iQuest. Printre solutiile de succes ale companiei livrate anul trecut pe plan local se numara “speak to me”, o aplicatie de text-to-speach, adresata in special sectorului public. Printre clientii internationali se numara companii precum Roche, Vodafone, Puma, Financial Times sau Virgin Atlantic.
„Lucram cu 15-20 de clienti mari si crestem in acelasi timp cu ei. In momentul in care lucrezi cu acesti giganti mondiali si ai o rata de retentie de aproape 100%, nu mai ai nevoie de eforturi mari de vanzare, insa ai nevoie de mentinerea acelei culturi organizationale care sa genereze responsabilitate pentru succes”, a continuat Brody.
La nivelul pietei, atat pe plan intern cat si extern, managerul iQuest apreciaza ca, din ce in ce mai multi clienti incep sa examineze critic conceptul de