Producatorul Heidi Chocolat a lansat campania de responsabilitate sociala Cards of Joy, initiativa propusa fiind unica pe plan local - oamenii se implica public intr-o cauza sociala in care nu trebuie sa investeasca financiar, ci doar moral, prin realizarea unor ”fapte bune”.
Participantii la campanie, care se va desfasura in perioada 16 aprilie – 16 iunie, sunt invitati sa faca fapte bune (sa faca voluntariat, sa faca o donatie, sa hranasca un catel, sa-si ceara scuze pentru o greseala, etc.) si sa le inscrie pe site-ul campaniei la sectiunea Cards of Joy. Apoi acestia trebuie sa ceara online un cod, pe care il vor trimite mai departe prietenilor, pentru a general un lant uman de fapte bune. Iar la fiecare 250 de fapte bune, Heidi va trimite un copil talentat intr-o tabara de creatie.
Faptele bune vor fi votate, iar cele care au primit cel mai mare numar de voturi vor fi premiate. Saptamanal, vor fi oferite cate 20 de tablete Heidi, iar castigatorul Marelui Premiu va primi 50 de kg de ciocolata Heidi.
Copii propusi pentru a participa la tabara de creatie au fost selectati de organizatia Salvati Copii, partener al campaniei. Acestia au intre 7 si 14 ani, provin din familii cu posibilitati materiale reduse si au reale abilitati artistice. Copii vor pleca in luna iulie in tabara de la Straja din judetul Suceava, organizata de Adventure Camps. unde vor avea parte atat de aventura cat si de creatie.
”Intrucat aceasta campanie nu este promotionala si nu avem un return comercial, bugetul alocat este unul relativ redus. Nu pot transmite bugetul de lucru, dar pot sa va spun ca reprezinta aproximativ 2% din bugetul total de marketing pentru acest an”, a declarat pentru Wall-Street Corina Bors, director de marketing Heidi Chocolat.
Potrivit acesteia, compania a majorat bugetul de marketing pentru acest an cu aproximativ 20%. In plus, Heidi Chocol