România a avut anul trecut peste 10 milioane de pasageri pe curse aeriene, faţă de 2 milioane în 1996, iar aeroportul Henry Coandă Otopeni va înregistra peste 7 milioane pasageri, a declarat la conferinţa MEDIAFAX Talks about Aviation David Ciceo, preşedintele Asociaţiei Aeroporturilor din România.
"Dacă în 1996 în România erau 2 milioane de pasageri, anul trecut au fost peste 10 milioane. A fost o creştere importantă a traficului aerian. Aeroportul Henry Coandă avea un milion de pasageri, anul acesta va depăşi 7 milioane", a spus Ciceo.
El crede că România are un mare potenţial de creştere în următorii ani pe acest segment.
David Ciceo a spus că unele aeroporturi sunt într-o situaţie îngrijorătoare, pentru că o singură companie generează mai mult de 40% din trafic.
Traficul pe aeroportul din Cluj, a exemplificat Ciceo, este în proporţie de 70% trafic low cost, generat de compania Wizzair.
"Există o competiţie destul de mare între cele 17 aeroporturi din România", a mai spus el.
România a avut anul trecut peste 10 milioane de pasageri pe curse aeriene, faţă de 2 milioane în 1996, iar aeroportul Henry Coandă Otopeni va înregistra peste 7 milioane pasageri, a declarat la conferinţa MEDIAFAX Talks about Aviation David Ciceo, preşedintele Asociaţiei Aeroporturilor din România.
"Dacă în 1996 în România erau 2 milioane de pasageri, anul trecut au fost peste 10 milioane. A fost o creştere importantă a traficului aerian. Aeroportul Henry Coandă avea un milion de pasageri, anul acesta va depăşi 7 milioane", a spus Ciceo.
El crede că România are un mare potenţial de creştere în următorii ani pe acest segment.
David Ciceo a spus că unele aeroporturi sunt într-o situaţie îngrijorătoare, pentru că o singură companie generează mai mult de 40% din trafic.
Traficul pe aeroportul din Cluj, a exemplificat Ciceo, este în