Consiliul Judeţean aşteaptă, până pe 5 octombrie, oferte pentru licitaţia de tipărire a pliantelor, broşurilor, hărţii şi albumului în proiectul „Clujul - peisaj cultural". Preşedintele Asociaţiei „Patrimonium Transsylvanicum", istoricul Tudor Sălăgean, consideră că ar fi firesc ca proiectul CJ să fie continuat de un altul prin care să se creeze un circuit turistic în care să fie prinse monumentele istorice promovate.
Consiliul Judeţean Cluj (CJ) aşteaptă, până pe 5 octombrie, firmele interesate să depună documentaţia necesară atriburii licitaţiei de realizare a materialelor tipărite din proiectul turistic „Clujul - peisaj cultural". Deschiderea ofertei se va face peste două săptămâni şi dacă nu vor fi contestaţii, firma câştigătoare va începe de luna viitoare tipărirea materialelor în care vor fi promovate 12 castele şi biserici monumente istorice din judeţ, cele mai reprezentative. „Aceste produse vor fi promovate la târguri de turism şi expoziţii naţionale şi internaţionale mai ales că sunt în limbile română, franceză, engleză, maghiară, germană", susţine purtătorul de cuvânt al CJ Cluj, Victor Popa. Proiectul are ca partener Asociaţia „Patrimonium Transsylvanicum" Cluj, a cărui preşedinte e istoricul Tudor Sălăgean, partener care va realiza conţinutul materialelor promoţionale. 12 spoturi publicitare Până acum a fost atribuită, în august, licitaţia de realizare şi distribuire a materialelor video, iar firma câştigătoare este SC „D' Effect Design" SRL, cu o propunere financiară de circa 71.000 de lei. Distribuirea acestor materiale video a fost atribuită firmei S.C. „Reset Media" SRL cu o propunere financiară de circa 58.000 de lei. „Până pe 5 octombrie, firmele pot depune actele pentru a câştiga licitaţia de realizare a pliantelor, broşurilor, hărţii cu obiectivele şi albumului", a declarat Victor Popa, purtător de cuvânt al Consiliului Judeţean Cluj. Con