Recent, Huyndai a lansat la Bucureşti noua generaţie i20. Binecunoscutul model din clasa B a fost revizuit şi optimizat atât la interior, cât şi la exterior, adresându-se, astfel, unui segment mai larg de cumpărători. Exteriorul a fost proiectat pentru a se înscrie în linia de limbajului de design "sculptura fluidică”, partea frontală include un element de design comun noilor modele Hyundai, grila hexagonala, iar spoilerul spate a fost reproiectat.
Pentru piata nationala, noul i20 este produs in Turcia si va fi disponibil in zece culori exterioare ale caroseriei – doua nemetalizate si opt metalizate. Printre acestea se numara Alb Coral, Albastru Twilight, Rosu Electric, Negru Diamond, Bronze si Gri Ember.
In scopul reducerii consumului si a emisiilor de noxe, Hyundai si-a limitat gama de motorizari la patru unitati – doua diesel si doua pe benzina, dezvoltand puteri intre 75 si 100 CP. Recent, Huyndai a lansat la Bucureşti noua generaţie i20. Binecunoscutul model din clasa B a fost revizuit şi optimizat atât la interior, cât şi la exterior, adresându-se, astfel, unui segment mai larg de cumpărători. Exteriorul a fost proiectat pentru a se înscrie în linia de limbajului de design "sculptura fluidică”, partea frontală include un element de design comun noilor modele Hyundai, grila hexagonala, iar spoilerul spate a fost reproiectat.
Pentru piata nationala, noul i20 este produs in Turcia si va fi disponibil in zece culori exterioare ale caroseriei – doua nemetalizate si opt metalizate. Printre acestea se numara Alb Coral, Albastru Twilight, Rosu Electric, Negru Diamond, Bronze si Gri Ember.
In scopul reducerii consumului si a emisiilor de noxe, Hyundai si-a limitat gama de motorizari la patru unitati – doua diesel si doua pe benzina, dezvoltand puteri intre 75 si 100 CP.