Retailerul german Metro Cash&Carry, cel mai mare jucator din comertul romanesc, cu investitii de peste 1 miliard de euro pe piata locala, vizeaza deschiderea a cel putin unui Metro Punct, un format de magazin mai mic, destinat clientilor revanzatori.
"Vrem sa deschidem cel putin un nou magazin Metro Punct, dar inca suntem in perioada de tatonari, de gasire a unei locatii, a unui teren", au declarat oficialii companiei. Deschiderea unitatii va avea loc pana la finalul anului.
Acestia au adaugat ca noul magazin va avea dimensiuni similare cu cel lansat deja in aprilie anul acesta, la Satu Mare. Este vorba despre un magazin de 2.000 de metri patrati, suprafata de patru ori mai mica comparativ cu cea a unui magazin Metro Cash&Carry standard. Magazinul de la Satu Mare a presupus o investitie de un milion de euro si are in oferta 3.000 de produse alimentare si nealimentare.
Metro Cash & Carry a inaugurat la inceputul lunii mai cel de-al cincilea magazin din Bucuresti, in zona Policolor din Bucuresti, in urma unei investitii de 15-20 milioane euro. Magazinul, cu o suprafata de 8.300 de metri patrati, are in oferta 19.000 de produse.
“Conceptul de Metro Punct este o consecinta a nevoilor anumitor clienti, care aveau probleme in a ajunge la magazinele Metro de mari dimensiuni, din cauza traficului si a infrastructurii. Practic, prin aceste magazine vrem sa crestem frecventa vanzarilor catre micii comercianti”, afirma recent Dusan Wilms (foto), directorul general al Metro Cash & Carry Romania, cu ocazia deschiderii unui nou Metro Cash&Carry in zona Policolor din Capitala.
Acesta adauga ca "s-ar putea sa fie loc de inca 20 de magazine Metro daca Romania ajunge la nivelul Frantei in ceea ce priveste gastronomia".
Metro Cash&Carry opereaza 26 de unitati pe plan local. Compania a lansat saptamana aceasta un card co-branded impreuna cu Unicredit