Furnizorii de servicii de comunicatii electronice sunt obligati sa ofere utilizatorilor finali toate informatiile privind serviciile si tarifele practicate, incepand de joi, 14 mai.
Astfel, in magazinele apartinand companiilor de telefonie, trebuie afisate, in locuri usor accesibile si vizibile, detaliile privind drepturile clientilor, potrivit unui comunicat al Autoritatii Nationale pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii, remis Ziare.com.
De asemenea, clientii vor fi informati cu privire la modalitatea de rezolvare a reclamatiilor, printr-un document inmanat la cerere sau in momentul incheierii contractului.
Operatorii de telefonie trebuie sa cumunice utilizatorilor informatii despre: planul tarifar ales, inclusiv contravaloarea acestuia pe intreaga perioada contractuala initiala, precizand serviciile incluse, tarifele aplicabile pentru acces si pentru apelurile nationale, tarifele pentru apelurile efectuate in orele de varf si in afara lor si conditiile de utilizare a minutelor incluse sau creditului initial.
De asemenea, trebuie sa aduca la cunostinta clientilor durata minima a contractului, conditiile de incetare a sa inainte de termen si penalitatile aplicabile.
Utilizatorii finali au dreptul de a solicita si de a primi o factura detaliata, in care se vor regasi informatii referitoare la perioada de tarifare, tarife percepute, gratuitatile/reducerile de care abonatul a beneficiat, lista completa a apelurilor si durata acestora.
Furnizorii de servicii de comunicatii electronice sunt obligati sa ofere utilizatorilor finali toate informatiile privind serviciile si tarifele practicate, incepand de joi, 14 mai.
Astfel, in magazinele apartinand companiilor de telefonie, trebuie afisate, in locuri usor accesibile si vizibile, detaliile privind drepturile clientilor, po