când compania va începe să producă colecţii proprii, în detrimentul lohn-ului, pe care va încerca să le impună în piaţă.În ceea ce priveşte magazinele ce comercializează produse în când compania va începe să producă colecţii proprii, în detrimentul lohn-ului, pe care va încerca să le impună în piaţă.
În ceea ce priveşte magazinele ce comercializează produse în serie, vânzările au înregistrat un avans de 10% în acest an, faţă de anul 2005. Perioadele de vârf sunt martie-mai şi septembrie-decembrie, intervale în care vânzările cresc cu aproximativ 40%.
Produsele la comandă au preţuri duble faţă de cele în serie
Viorica Diaconeasa spune că noul brand este dedicat mai ales pentru evenimentele speciale. "Preţul unui produs de încălţăminte realizat la comandă este şi cu 100% mai ridicat faţă de cel al produselor în serie, însă până în prezent clienţii care au optat pentru astfel de produse nu şi-au pus problema preţului", a precizat Diaconeasa. În prezent, numărul de magazine Comart din Capitală se ridică la opt, noua strategie vizând achiziţionarea tuturor spaţiilor care sunt în prezent închiriate. Investiţia pentru cumpărarea spaţiilor şi reamenajarea acestor locaţii, majoritatea centrale, are un buget alocat de circa 200.000 de euro.
În ceea ce priveşte cifra de afaceri, aceasta a avut creşteri de la an la an. Astfel, dacă la finele anului 2005 Comart avea o cifră de afaceri de 5,25 milioane de lei (1, 5 milioane de euro), estimările pentru acest an indică o majorare cu 11%, până la valoarea de 5,7 milioane de lei ( aproximativ 1,6 milioane de euro). Pentru anul viitor, compania anticipează o creştere a cifrei de afaceri cu 30%, până la 7 milioane de lei, echivalentul a 2 milioane de euro. Cea mai mare pierdere a celor de la Comart constă într-un contract cu suedezii de la H&M. Aceştia au prospectat anul trecut piaţa producătorilor de încălţămi