În timp ce presa îşi dă ochii peste cap fiindcă tot ea, presa, a răscolit prin sicriul şi înmormîntarea lui Sergiu Nicolaescu, iar topurile de vizibilitate media includ pe primele locuri personaje ca Bianca Drăguşanu, Oana Zăvoranu sau Pepe, Ştefan Bănică Jr. îşi vede de emisiuni şi concerte. Şi cîştigă: bani, dar nu numai.
În presa românească, nu faci valuri dacă nu mori sau nu îţi dai poalele în cap. Un cetăţean pe nume Cristian Mungiu, despre care am mai vorbit şi altădată, a strîns în ultimele luni, cu tot cu Cannes-ul lui şi lista scurtă de la Oscar, vreo 780 de menţiuni, după o socoteală făcută cu instrumente de monitorizare mediaIQ. Sergiu Nicolaescu a trebuit să moară ca să fie pomenit de peste 2900 de ori – şi ştim cum –, în timp ce „campioana“ Oana Zăvoranu apare de vreo 7600 de ori. Cît ar trebui să aibă pe aceeaşi listă omniprezentul, dar, cumva, discretul Bănică? Ei bine, 3500 de apariţii. Iar asta, fără crize de catatonie, trecere în nefiinţă şi alte fenomene paranormale.
Ca prezentator la Dansez pentru tine, Bănică Jr. beneficiază, de ani de zile, de maşinăria de PR a PRO TV. Însă vedeta Bănică Jr. nu a fost creată de PRO TV, ci a venit pe acest post cu un capital de imagine dat de prestaţia anterioară ca muzician şi actor.
DE ACELASI AUTOR Tucă şi dobitocii 2.0 Mogulii, mogulaşii şi trepăduşii media Re-becalizarea televiziunilor Apocalipsa.TV Dincolo de statutul de fiu al tatălui său şi preistoria din Liceenii, Bănică Jr. a cunoscut succesul în chip de cîntăreţ în jurul anului 2000, asumîndu-şi un trend muzical retro, dar cu potenţial şi în acelaşi timp vacant în România. Aşa-numitul fifties e un termen vag, oarecum apropiat de doo wop, gen denumit după onomatopeea preferată a unor grupuri azi uitate ca The Marcels, Frankie Lymon and The Teenagers sau The Gaylords (sic). La vremea respectivă, făceam CD-uri care se vindeau împre