"Evenimentele mai mult sau mai putin controversate de la sfarsitul anului 2009 si incertitudinea provocata au umbrit in debutul acestui an perspectivele industriei media din Romania", spun reprezentanti ai Deloitte Romania. Acestia sunt citati intr-un comunicat ce insoteste cel mai nou raport Deloitte, referitor la evolutia industriei globale de media in 2010 si care apreciaza, intre altele, ca publicitatea online isi va majora ponderea in industria de profil de la aproximativ 10% in 2009 la 15% la sfarsitul lui 2011.
Vezi aici raportul Deloitte (en.)
Andreea Zoescu, audit manager in cadrul Deloitte Romania, apreciaza ca "indiferent cat de tulburatoare au fost aceste schimbari" in peisajul media, la finele lui 2009, "este evident ca industria locala are nevoie si va traversa un proces de restructurare, bazat pe o noua realitate".
Andreea Zoescu:
"Implementarea noilor tehnologii si adaptarea la asteptarile consumatorilor, care sunt in permanenta schimbare, se vor dovedi conditii vitale pentru orice strategie de afaceri""Cu toate acestea, calitatea continutului si reputatia asociata cu un nivel ridicat de profesionalism raman principalele criterii de diferentiere"
Comunicatul il citeaza si pe Ahmed Hassan, Partener si lider TMT (Tehnologie, Media si Telecomunicatii) in cadrul Deloitte Balcani, care precizeaza:
Previziunile publicate de Deloitte au la baza opiniile companiilor si expertilor, contributiile celor 7.000 de parteneri si seniori specializati din cadrul firmelor membre Deloitte Touche Tohmatsu, precum si discutii cu analisti financiari, analisti specializati si diverse organizatii de profil. Rezultatul este un ghid complex despre tendintele la care ne putem astepta in acest an si in anii care vor urma, ce ofera astfel liderilor din industrie premiza corecta pentru elaborarea unei strategii solide si pe termen lung".