In cadrul sedintei de marti 13 septembrie, Consiliul Director al IAB Romania a desemnat-o pe Ioana Anescu in functia de director executiv al Asociatiei. In noul post ocupat, Anescu va avea responsabilitatea de a gestiona actiunile operationale ale organizatiei, de a creste activitatea si vizibilitatea asociatiei, atat prin activitatile derulate cat si prin atragerea de noi membri, in contextul dezvoltarii dinamice a pietei de publicitate online.
Anterior postul a fost ocupat de Ionut Oprea care a renuntat la functia de director executiv al IAB Romania cu ocazia AGA din 14 iulie 2011, fiind ales ca membru in Consiliul Director, unde coordoneaza si Consiliul de Social Media, dupa o perioada de 4 ani in aceasta functie de conducere.
“Obiectivul meu in noul post ocupat este ca IAB Romania sa devina un suport activ pentru dezvoltarea afacerilor membrilor nostri. Cu sprijinul Consiliului Director si al grupurilor de lucru din cadrul IAB Romania intentionam sa furnizam atat membrilor cat si pietei cat mai multe materiale, exemple, seminarii, recomandari si standarde, studii, informatii si oportunitati de networking astfel incat sa devenim un punct de referinta al industriei de publicitate online", spune Anescu.
"Totodata, ca membru activ in reteaua IAB Europe, vom reprezenta interesele membrilor nostri la nivel international, vom comunica si valorifica intr-o cat mai mare masura beneficiile acestei apartenente care aduce o foarte mare valoare pentru Romania si vom facilita furnizarea de knowhow si informatii provenite prin intermediul IAB Europe” continua Ioana Anescu, noul director executiv al IAB Romania
Cristi Petriceanu, presedintele Asociatiei IAB Romania, a declarat cu aceasta ocazie ca preluarea de catre Ioana Anescu a functiei de director executiv al IAB Romania a venit "ca o continuare normala" a activitatii desfasurata de ea pentru as