Lenovo, unul dintre cei mai mari producatori de PC-uri la nivel global, a raportat o crestere a cotei de piata in regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa) la 11,1%, ca urmare a succesului inregistrat pe pietele din Rusia, Germania, Danemarca sau Liban, potrivit celor mai recente date publicate de compania de cercetare IDC,
Din aprilie 2012, cand Lenovo l-a numit presedinte pe italianul Gianfranco Lanci pentru EMEA, tintele principale pentru grupul chinez erau de a deveni al treilea producator de profil din regiune si acelea de a depasi o cota de piata de 10%.
In prezent, datele IDC plaseaza compania pe pozitia secunda in topul producatorilor din regiune.
„In aprilie 2012 ne-am stabilit un obiectiv foarte clar: sa devenim al treilea vendor de PC-uri in EMEA si sa castigam peste 10% cota de piata pana in 2013. Aceste rezultate ne-au oferit o baza solida pentru a putea indeplini urmatorul nostru obiectiv, de a deveni cel mai mare furnizor de PC-uri din intreaga regiune EMEA. In urmatorul an Lenovo va aduce pe piata produse si mai inovatoare; va domina zona de retail si mai mult decat pana acum si ne vom axa pe strategia centrata pe conceptul PC+, aceea de a crea produse care au functionalitatea si optiuni diferite – precum Yoga, un laptop care se transforrma intr-o tableta, sau noul Horizon Table PC de 27 de inch, prezentat la CES”, a declarat Gianfranco Lanci, presedintele grupului Lenovo pentru regiunea EMEA.
Lenovo pierde locul 1 la nivel global Citeste si:Piata de PC-uri, in scadere. Citeste cele mai recente rapoarteLenovo il ia pe fostul CEO Acer la conducerea diviziei EMEACEO-ul si presedintele Acer demisioneaza pe fondul divergentelor de idei cu Consiliul Director
Grupul american HP a redevenit cel mai mare producator de PC-uri din lume in ultimul trimestru, apreciaza compania de consultanta Gartner, in timp ce Leno