Pe 17 septembrie, o Comisie Paritară formată din 5 membri CNA şi 10 membri ai Asociaţiei pentru Radio Audienţă (5 reprezentanţi ai posturilor de radio şi 5 reprezentanţi ai agenţiilor de publicitate) a decis ce companii de cercetare vor măsura audienţele radio începând de anul viitor. La licitaţie au participat 3 competitori: IMAS - Marketing şi Sondaje, Mercury Reseach şi Metro Media Transilvania - INSOMAR.
Consiliul Naţional al Audiovizualului anunţă că în perioada 2008-2011, măsurătorii audienţelor radio vor fi IMAS - Marketing şi Sondaje şi Mercury Research. În cadrul licitaţiei s-a stabilit o nouă metodologie de măsurare: 3 raportări ale datelor de audienţă anual, măsurarea în teren făcându-se continuu pe toată perioada anului. Cele 3 raportări vor reflecta 3 perioade de culegere a datelor: ianuarie-aprilie, mai-august şi septembrie-decembrie. În prima perioadă, se vor realiza 10.000 interviuri (8.000 în mediul urban şi 2.000 în mediul rural), iar în următoarele 2 perioade volumul eşantionului va fi de 8.000 de interviuri pe val, în mediul urban.
Asociaţia pentru Radio Audienţă s-a constituit pentru susţinerea intereselor tuturor radiourilor. Din 2004, ARA intermediază comunicarea între companiile de cercetare şi reprezentanţii radiourilor şi agenţiilor interesaţi de audienţele radio. În prezent, ARA este constituită din 31 de membri, dintre care 13 agenţii şi 18 radiouri. (D.P.)
Pe 17 septembrie, o Comisie Paritară formată din 5 membri CNA şi 10 membri ai Asociaţiei pentru Radio Audienţă (5 reprezentanţi ai posturilor de radio şi 5 reprezentanţi ai agenţiilor de publicitate) a decis ce companii de cercetare vor măsura audienţele radio începând de anul viitor. La licitaţie au participat 3 competitori: IMAS - Marketing şi Sondaje, Mercury Reseach şi Metro Media Transilvania - INSOMAR.
Consiliul Naţional al Audiovizualului anunţă că în per