Pictoriţa braşoveană Luminiţa Gliga (foto) a reprezentat, cu succes, România şi, în special Braşovul, la o expoziţie internaţională la Zurich, Elveţia. „Art Show Zurich” a avut loc în perioada 5-8 mai, în partea de vest a oraşului elveţian, considerat „centrul artei contemporane”.
La manifestare au participat 80 de artişti, din 20 de ţări diferite. Luminiţa Gliga, singura româncă, a ales să prezinte arta contemporană română printr-o temă de actualitate Canes Urbis – câinele, ca oglindă a omului în societate. Compoziţiile sunt dipticuri şi polipticuri tratate într-o viziune modernă, unde subiectul devine pretext pentru a picta. Ipostazele în care este redat câinele sunt diferite: câinele de companie, câinele angajat sau cel comunitar. Tema aleasă precum şi lucrările realizate într-o manieră elegantă, de un rafinat profesionalism au atras un numeros public, precum şi aprecieri din partea criticii de specialitate. Pictoriţa braşoveană Luminiţa Gliga (foto) a reprezentat, cu succes, România şi, în special Braşovul, la o expoziţie internaţională la Zurich, Elveţia. „Art Show Zurich” a avut loc în perioada 5-8 mai, în partea de vest a oraşului elveţian, considerat „centrul artei contemporane”.
La manifestare au participat 80 de artişti, din 20 de ţări diferite. Luminiţa Gliga, singura româncă, a ales să prezinte arta contemporană română printr-o temă de actualitate Canes Urbis – câinele, ca oglindă a omului în societate. Compoziţiile sunt dipticuri şi polipticuri tratate într-o viziune modernă, unde subiectul devine pretext pentru a picta. Ipostazele în care este redat câinele sunt diferite: câinele de companie, câinele angajat sau cel comunitar. Tema aleasă precum şi lucrările realizate într-o manieră elegantă, de un rafinat profesionalism au atras un numeros public, precum şi aprecieri din partea criticii de specialitate.