Constructorul din Maranello a dezvăluit la Geneva Motorshow 2013 un urmaş al legendarului Enzo. Ferrari LaFerrari este primul căluţ cabrat ce adoptă tehnologia hibridă, adică se foloseşte de un motor electric şi are baterii de acumulatori încastrate în podea. Din Formula 1 sunt transferate inovaţii precum sistemul HY- KERS (Kinetic Energy Recovery System), acesta având rolul de furniza în momentele critice un supliment în jurul a 165 CP.
Motorul electric acţionează prin intermediul unia dintre cele două ambreiaje. Livrarea cuplului motor se face fără întrerupere, iar în momentul decelerărilor motorul electric funcţionează pe post de alternator pentru încărcarea bateriilor. Acest sistem permite ca emisiile de CO2 să fie reduse, drastic, cu 30%, fără ca Ferrari La Ferrari să piardă din performanţe. La cerere, Ferrari LaFerrari va putea fi adaptat pentru a rula, cei drept doar pe distanţe limitate, în modul pur electric, animat fiind doar de motorul alimentat cu curentul stocat în baterii.
Urmând a fi fabricat doar în 499 de exemplare, Ferrari LaFerrari pune la disponziţia norocoşilor clienţi, fani ai fenomenului din Maranello, nu mai puţin de 965 CP.
La cel mai puternic Ferrari din istorie, pe lângă un performant propulsor cu arhitectură V12 de 6,2 litri, noutatea constă în faptul că agregatul termic va coabita cu un agregat electric.Aşadar, noul Ferrari LaFerrari este un model hibrid, ceea ce a permis reducerea
consumului de benzină, a noxelor şi a emisiilor de CO2.
Partea termică reprezentată de unitatea aspirată de 6,2 litri aduce un aport de 800 CP, în vreme ce motorul electric suplimentează cu alţi 165 CP. Cuplul maxim de peste 900 Nm îi permit exoticului LaFerrari un sprint 0-100 km/h în 2,8 secunde, iar primii 200 km/h cu start de pe loc se petrec într-un interval de 6,8 sec, adică cam cât are nevoie un Golf GTI să aducă acul vitezomet