„The It Bag” este acum şi pe rafturile unui magazin din România. Geanta care produce isterii în rândul celebrităţilor din toată lumea şi nu numai este disponibilă astăzi pentru pasionatele de modă autohtone.
Genţile Mulberry sunt prezente în magazinul Sport/Couture, din mall-ul Băneasa Shopping City, şi vor aduce aerul britanic şi stilul retroşic pe străzile Micului Paris.
Celebre în special datorită Alexei Chung, vedeta britanică ce se poate mândri cu patru modele Mulberry numite după ea, accesoriile din piele sunt prezente în moda străzii din toată lumea.
Colaborarea cu Chung a dat tonul lansării genţilor cu nume de celebrităţi. Astfel, au apărut Mulberry Gisele, ispirată de modelul brazilian Gisele Bündchen, şi Mulberry Del Rey, tribut adus cântăreţei Lana Del Rey.
Un model apreciat de fanele celebrei genţi. FOTO Facebook
Înfiinţat în 1971 de către Roger Saul, brandul şi-a propus să reprezinte stilul de viaţă tradiţional britanic. Specializat iniţial în şei pentru călărie, Mulberry îşi are rădăcinile în mediul rural, mai exact în Somerset. La început, în această fabrică se produceau accesorii din piele, care, ulterior, se comercializau în elegantul butic londonez, Biba. În anii ’70 şi ’80, o colecţie de genţi ecosez de pescuit şi jachete inspirate din costumaţia de vânătoare au propus o reinterpretare a accesoriului ce avea să devină „The It Bag“ . Încetul cu încetul, Mulberry a adus un aer fresh pieselor, în timp ce era încurajată imaginea vintage.
Un alt model de geantă semnată Mulberry. FOTO Facebook
Mulberry a continuat să creeze accesorii cu un puternic impact, precum geanta Bayswater, iar brandul a devenit cunoscut şi în afara graniţelor Marii Britanii.
Sub conducerea mai multor directori creativi talentaţi, precum Luella Bartley sau Giles Deacon, brandul şi-a câştigat notorietatea internaţională şi apre