Aproape 30 de milioane de lei va costa modernizarea străzii Traian (între Brăilei şi Metro), ce va fi executată de Mari Vila Com SRL şi de subcontractorii săi, printre care şi SC Drumuri şi Poduri * Începută sub semnul scandalului, în 2011, investiţia a stagnat aproape un an pe frontul licitaţiei * Sub un bombardament de contestaţii, Primăria a fost obligată să reia de cinci ori evaluarea ofertelor, războiul fiind finalizat în cele din urmă la Curtea de Apel
Proiectul de modernizare a străzii Traian a demarat sub semnul scandalului şi aşa a continuat mai bine de un an. Povestea a început în februarie 2011, când aleşii locali au inclus, pe lista lucrărilor de intervenţii, modernizarea străzii Traian, între Brăilei şi Metro, motivând că este afectată pe toată lungimea de 6 km de lucrările ISPA şi că liniile de tramvai prezintă un grad avansat de uzură.
O lună mai târziu, liberalii, prin vocea lui Marius Stan, pe atunci consilier local, i-au forţat mâna primarului Dumitru Nicolae să scoată Parcul Industrial de pe lista investiţiilor finanţate din creditul de 61 de milioane de lei contractat de Primărie şi să pună în loc strada Traian – „investiţie necesară ca aerul”. Şedinţa a fost furtunoasă, artera Traian primind, în cele din urmă, o alocaţie de 7.000.000 de lei din împrumut.
În august 2011, s-a dat startul licitaţiei, criteriul de atribuire fiind preţul cel mai scăzut, iar valoarea estimată a contractului de proiectare şi execuţie – 39.085.029 de lei, adică peste 8 milioane de euro. În luptă au intrat trei ofertanţi. SC Constructa Mecanique SRL (lider al asocierii SC Constructa Mecanique SRL, SC Compania de Construcţii Feroviare SA şi SC Poyry Romania SRL) a venit cu o ofertă de 29.028.545 de lei fără TVA. Asocierea Mari Vila Com SRL / SC Vio Top SRL (firma bucureşteană SC Mari-Vila Com fiind liderul asocierii) a pus pe masă o ofertă de 29.768.