Microsoft, cea mai mare companie de software din lume, se pregateste sa dezvaluie un serviciu anti-virus gratuit pentru PC-uri, care va concura cu produsele vandute de Symantec si McAfee, scrie presa internationala. Producatorul de software va lansa o versiune de teste, care va fi disponibila prin intermediul site-ului firmei, a spus un purtator de cuvant al companiei. Valoarea actiunilor Symantec a scazut cu 0,5% pe bursa Nasdaq, iar pretul actiunilor McAfee a scazut cu 1,3% pe bursa din New York, in timp ce valoarea actiunilor Microsoft a crescut cu 2,1%. Investitorii monitorizeaza serviciul gratuit, cu numele de cod Morro, si in acelasi timp se ingrijoreaza ca el ar putea afecta in mod negativ vanzarile produselor Symantec si McAfee care genereaza venituri de miliarde de dolari pe an, protejand PC-urile
de atacurile hacker-ilor. "Este o amenintare competitiva pe termen lung", a declarat Daniel Ives, analist al FBR Capital Markets. Microsoft a afirmat ca Morro va oferi facilitati de baza pentru a combate o gama variata de virusi. Serviciul gratuit poate fi comparat cu produsele ieftine de la Symantec si McAfeee care costa aproximativ 40 de dolari pe an, au adaugat oficialii companiei.
Microsoft, cea mai mare companie de software din lume, se pregateste sa dezvaluie un serviciu anti-virus gratuit pentru PC-uri, care va concura cu produsele vandute de Symantec si McAfee, scrie presa internationala. Producatorul de software va lansa o versiune de teste, care va fi disponibila prin intermediul site-ului firmei, a spus un purtator de cuvant al companiei. Valoarea actiunilor Symantec a scazut cu 0,5% pe bursa Nasdaq, iar pretul actiunilor McAfee a scazut cu 1,3% pe bursa din New York, in timp ce valoarea actiunilor Microsoft a crescut cu 2,1%. Investitorii monitorizeaza serviciul gratuit, cu numele de cod Morro, si in acelasi timp se ingrijorea