Desi promiteau sa schimbe mult in domeniul in care au fost lansate, unele produse nu au avut parte de succesul pe care l-au preconizat inventatorii lor.
Segway
Acest vehicul pe doua roti, alimentat de o baterie, a fost inventat de Dean Kamen. El spera sa schimbe transportul, insa pretul de 3.000 de dolari il face inaccesibil oamenilor de rand, scrie CBS News.
In plus, Segway a fost interzis pe trotuar in multe orase din lume, spune specialistul Jonah Berger, de la Wharton Business School.
Pepsi A.M.
Cei de la Pepsi au lansat in 1989 o bautura despre care ei spuneau ca trebuie bauta la micul dejun.
"Pepsi a facut multe lucruri extraordinare cu lansarea noilor produse, insa acesta nu a fost unul dintre ele", spune Elliot Rossum, de la compania New Product Works.
New Coke
In 1985, compania Coca-Cola anunta ca renunta la traditionala reteta si va introduce o noua bautura, denumita New Coke.
Ei spuneau ca este nevoie de o revitalizare a brandului, insa nu au luat in calcul atasamentul emotional al oamenilor fata de vechea bautura racoritoare.
Dupa protestele consumatorilor si un dezastru in vanzari, vechea Coca-Cola a revenit pe piata.
Exubera, insulina intr-o alta forma
Exubera a fost un produs lansat de Pfizer in anul 2006. Aceasta era insulina care putea fi inhalata, insa ea nu era mai eficienta decat varianta injectabila. In plus, pretul era de doua ori mai mare.
Newton, creat de Apple
Ce de la Apple au cheltuit suma de 100 de milioane de dolari pentru a crea Newton, un aparat care recunoaste scrisul de mana.
Marimea lui era nepotrivita, caci nu avea loc in buzunar, el nefiind nici eficient pentru utilizator.
Dupa doar cinci ani, Apple l