Campania se adreseaza magazinelor online mici si medii din industriile de retail si servicii, dar si afacerilor din mediul offline care doresc sa isi dezvolte si linie de business in online. Reprezentantii companiei se asteapta ca cel putin 300 de comercianti sa implementeze plata online in urma campaniei.
Obiectivul campaniei este atragerea de noi clienti pe de o parte si de sustinere a magazinelor online mici si medii, pe de alta parte.
“Canalul de vanzari online reprezinta o oportunitate de business extraordinara (si imediata) pentru orice companie preocupata sa se dezvolte. Din experienta celor peste 3.000 de clienti ai PayU Romania, canalul online reprezinta cel putin 10% din cifra totala de afaceri. Oportunitatea cumparaturilor de Black Friday ne-a determinat sa construim o solutie dedicata tuturor celor care vor sa participe la acest
Citeste si:Investitorii din Romania, Cehia si Suedia au cumparat cele mai multe actiuni in oferta TransgazPlatforma online de promovare a designerilor romani, Molecule-F.com, vizeaza strainatateaAproape jumatate dintre romanii care cumpara online isi platesc facturile pe internet
Pachetul 34 euro FIX integreaza principalele metode de plata utilizate de catre cumparatori: cardul bancar, transferul bancar realizat instant prin intermediul interfetei de internet banking si plata cash, prin intermediul terminalelor Zebra Pay. Oferta este valabila pana pe 15 noiembrie a.c. si vizeaza finalizarea implementarilor si inregistrarea unei prime tranzactii pana pe 29 noiembrie.
“Black Friday este ziua cu cele mai mari vanzari din an, iar