Unii angajati se simt bine atunci cand fac tot posibilul sa castige, indiferent de competitie, altii prefera sa priveasca partea "distractiva" a lucrurilor, indiferent de sarcini. Dar ce ii motiveaza pe angajati atunci cand se hotarasc sa faca un film impreuna? E vorba de competitia cu "concurenta" sau mai degraba de posibilitatea de a se apropia de colegi ori de a-si forta limitele creativitatii care sta ingropata in e-mail-uri, bugete, statistici sau rapoarte?
"M-a atras ideea de a participa intr-o asemenea activitate pentru ca, dupa o perioada destul de incarcata, mi-am zis ca ar fi bine daca mi-as condimenta putin zilele de lucru si m-as deconecta intr-un mod creativ. Mai mult, mi-a placut materialul realizat de colegii mei anul trecut. Inca de atunci mi-am pus in gand ca, daca timpul imi va permite, sa iau parte la urmatoarea editie", spune Theodor Dumbrava, key account manager Graphic Arts in cadrul Xerox Romania, care l-a interpretat pe Viktor Novorski, personajul principal din filmul "The Terminal", pe care echipa companiei Xerox l-a realizat pentru editia de anul acesta a Teacher's Film Festival.
Cei de la Xerox au filmat doua zile intregi, in cinci locatii diferite, in avion, intr-un bloc parasit, in casa matusii unui prieten al unui coleg sau intr-o gara prin care treceau doar doua trenuri pe zi. "Tracul inerent de inceput, apoi placerea de a te lasa urmarit de obiectiv, echipa miscandu-se in jurul tau, oboseala care iti intra treptat in fiecare muschi, dar pe care nu o mai simti, iar la final o mare satisfactie pentru un lucru facut bine si cu multa pasiune", descrie Theodor Dumbrava in cateva cuvinte experienta sa in timpul filmarilor.
Anul acesta, la cea de-a doua editie a festivalului Teacher's Film Festival, companii precum Xerox, Continental Hotels, ING Bank, Zapp sau Orange au filmat scene din filme celebre pentru a-si testa c