A vandut o companie, a divortat, a cazut in depresie, a fost somer o perioada, a ocupat apoi alt post important la o alta mare corporatie. Dominic Orr a fost si este un lider agresiv. Dar tocmai asta l-a impins in varful lumii corporatiste.
"Iar acest lucru aproape ca i-a distrus viata", spune Stephanie Mehta de la publicatia Fortune. Rutina lui Orr, pana acum noua ani, era sa se trezeasca la 5 dimineata. In timp ce copiii sai inca dormeau, isi verifica e-mail-urile si casuta vocala. Apoi conducea din Saratoga, California, unde locuia pe vremea aceea, pana la un restaurant din apropiere, unde isi lua in fiecare dimineata micul dejun.
Ca director executiv al Alteon WebSystems, o companie de data-networking din Silicon Valley, Orr a petrecut luni intregi pe drumuri, mergand la intalniri cu parteneri de afaceri si clienti. Iar in cele cateva ore in care era acasa, raspundea la telefoane si e-mail-uri sau re-analiza planurile de marketing.
Desi nu se numara neaparat printre prioritatile sale, stilul vestimentar mereu a jucat un rol destul de important. Sobru, chiar agresiv pe alocuri, Orr a adoptat intotdeauna o imagine verticala, de neatins. Costume negre, clasice, o tunsoare perfecta, accesorii putine si scumpe. Chiar si imbracat casual, prefera tot culoarea neagra. Se spune despre Orr ca zameste rar si atunci probabil pentru ca banuieste ca cineva il fotografiaza. "Fiecare detaliu este important. Iar 'dress for success' nu mi s-a parut niciodata un snobism", explica CEO-ul.
Asa ca, intre atatea detalii de aranjat, viata sa personala a ajuns sa fie la fel de solicitanta si sa implice la fel de mult stres ca viata profesionala. Rarele sale aparitii la cina in familie au ajuns subiecte de cearta, mai ales pentru ca, atunci cand chiar venea sa manance cu familia, isi gasea fiul Alvin, de 15 ani, vorbind ore in sir la telefon ("probabil contribu