Asociaţia Pacienţilor cu Afecţiuni Hepatice din România (APAH-RO) şi Alianţa Pacienţilor Cronici din România (APCR) vor deschide un call center dedicat atât celor care suferă de hepatită, cât şi celor care vor să afle informaţii despre această boală.
Asociaţia Pacienţilor cu Afecţiuni Hepatice din România (APAH-RO) şi Alianţa Pacienţilor Cronici din România (APCR) au anunţat deschiderea call center-ului în cadrul unei conferinţe de presă organizată la Institutul Naţional de Boli Infecţioase "Matei Balş" din Capitală. Cu aceeaşi ocazie, a fost lansată şi cea de a patra ediţie a campaniei tematice "Ziua Mamei cu Hepatită", care se derulează pe toată durata lunii martie în mai multe zone din ţară.
Linia telefonică va fi disponibilă după 15 martie, la tarif normal, în intervalul 10.00-16.00, operatorul liniei telefonice urmând să dea informaţiile solicitate, în limita competenţelor sale, scrie Mediafax.
"Când operatorul consideră că întrebarea interlocutorului necesită un răspuns laborios, ce nu poate fi oferit imediat, problemele ridicate telefonic vor fi direcţionate în timp util către medicii şi specialiştii cu care colaborează organizaţia Asociaţia Pacienţilor cu Afecţiuni Hepatice din România, astfel încât apelantul să primească răspunsul corect în maximum 72 de ore. În afara intervalului orar specificat, apelurile vor fi înregistrate, urmând ca operatorul să contacteze pacientul în cel mai scurt timp, cu condiţia ca apelantul să-şi lase pe înregistrare datele personale. Pentru început, linia telefonică va fi dedicată pacienţilor cu afecţiuni hepatice, dar în cel mai scurt timp va fi accesibilă pentru mai multe patologii, precum cancer, hemofilie, boli autoimune sau diabet", a anunţat preşedintele APAH-RO, Marinela Debu.
Preşedintele APCR, Cezar Irimia, a declarat că acest call center este important pentru dirijarea pacientului în primii paş