In cadrul furnizorului de servicii IT IIRUC Service, care are 346 de angajati pe piata locala, departamenul de HR apeleaza si la retelele sociale online de business pentru recrutarea angajatilor care vor ocupa functii manageriale.
"Anul acesta, am angajat un manager de vanzari pe care l-am recrutat de pe LinkedIn. Este o retea de networking foarte bine gandita, bine intretinuta si eficienta. Mai facem si executive search pentru angajatii din management, insa recrutam mai mult inhouse, pentru ca avem o angajata pe care am preluat-o de la o companie care presta servicii de recrutare", sustine Greta Chetreanu, HR Director in cadrul IIRUC Service, furnizor de servicii IT cu o retea de 60 de puncte de lucru in toata tara, fiind cea mai mare de acest tip de pe piata.
Anul trecut, IIRUC Service a fost preluata de compania austriaca Raiffeisien Informatik, iar echipa manageriala a companiei prezente de 40 de ani pe piata locala a fost schimbata in totalitate, acesta fiind si momentul in care Chetreanu a venit la conducerea departamentului de HR. Ea a ocupat timp de cativa ani functia de general manager in cadrul mai multor companii din domeniul serviciilor de HR sau in telecom. Ultimul venit in echipa de management este Adrian Gheorghe, care a fost numit in functia de director executiv al diviziei de servicii interne si financiare in luna mai a acestui an.
Pentru a fi angajat in cadrul IIRUC Service, un candidat trebuie sa treaca de doua filtre: un interviu cu reprezentantii departamentului de HR si unul cu seful direct.
"Recrutare nu inseamna numai sa gasesti un om ale carui competente sunt corespunzatoare postului, ci trebuie sa se potriveasca si colectivului din care va face parte. De aceea, aplicam angajatilor chestionarele care ating dimensiuni de personalitate, pentru ca, in functie de colectiv, urmarim cum ar trebui sa fie viito rii ang