Te intrebi daca continutul pe care il pui pe Facebook “are priza” la oameni? A construi o pagina de companie pe reteaua sociala americana si a atrage cat mai multi fani este doar o latura a monedei. A crea continut consistent este insa cu totul altceva si necesita alte abilitati – vezi mai jos cateva ponturi despre cum sa masori feed-back-ul de pe Facebook.
Multe business-uri pun la punct o pagina Facebook si apoi considera ca principala masura a succesului consta in numarul de fani pe care ii atrage. Acest lucru nu este insa complet relevant – trebuie sa stii cat din acei fani interactioneaza efectiv cu pagina, cat de activi sunt si cati impartasesc continutul pus de tine pe reteaua sociala americana.
Unele studii internationale citate de Mari Smith, social media speaker si trainer, indica faptul ca 90% dintre utilizatorii Facebook nu se mai intorc niciodata pe pagina careia i-au dat la un moment dat “Like”. Acestia interactioneaza si vizualizeaza doar continutul din feed-ul de stiri. Deci scopul tau este sa te asiguri ca scrii post-uri relevante care sa prinda un loc fruntas in preferintele feed-ului de stiri ai fanilor tai, sa primeasca comentarii, like-uri si sa fie impartasite.
Pentru a accesa statisticile de masurare acceseaza “View Insights” din panel-ul de Admin in partea din dreapta-sus a paginii de fani. Aceste statistici sunt accesibile paginilor cu mai mult de 30 de fani, deci daca abia ti-ai facut pagina trebuie mai intai sa atragi primii 30 de fani.
Monitorizeaza statisticile fiecarui post in parte
Pe pagina de fani ai acces la trei resurse
1. Posturile puse de tine
2. Numarul de impresii
3. Ponderea feedback-ului
Pentru a clarifica – impresiile arata numarul de ori in care post-ul tau a aparut pe wall-ul fanilor tau, in feed-ul de stiri, comentat sau “liked”. Pentru a vedea numarul de vizua