Sectorul Braşov-Făgăraş trebuia construit de compania americană Bechtel, fiind primul tronson al Autostrăzii Transilvania
Constructorul autostrăzii Comarnic – Braşov - Făgăraş va fi selectat până la sfârşitul anului viitor, iar cel pentru Sibiu - Piteşti în 2013, ambele lucrări urmând să fie finalizate în 2016, se arată într-un document al Ministerului Transporturilor.
Instituţia estimează că procedurile de licitaţie pentru autostrada Comarnic – Braşov -Făgăraş vor începe în al doilea trimestru al anului viitor, astfel încât constructorul să fie selectat până în trimestrul al patrulea din 2012. Lucrările sunt prevăzute să dureze patru ani.
Consorţiul Vinci (Franţa) - Aktor (Grecia) trebuia să construiască autostrada Comarnic-Braşov, însă a anunţat în luna aprilie 2010 că a renunţat, prin denunţarea unilaterală, la contractul de construcţie în concesiune, în valoare de 1,5 miliarde euro. Potrivit grupului Ellaktor, din care face parte compania de construcţii Aktor, contractul a fost anulat deoarece statul român nu a acceptat anumite clauze, situaţie care a condus la imposibilitatea de a obţine finanţare.
Tronsonul de autostradă avea ca termen de realizare anul 2014. După finalizarea lucrărilor, statul român ar fi plătit în 26 de ani, în total 4,8 miliarde de euro.
Sectorul Braşov-Făgăraş trebuia construit de compania americană Bechtel, fiind primul tronson al Autostrăzii Transilvania. Contractul a fost renegociat în acest an, iar constructorul a renunţat la acest sector (şi alte cinci tronsoane) şi a acceptat ca statul să le scoată la licitaţie. Sectorul Braşov-Făgăraş trebuia construit de compania americană Bechtel, fiind primul tronson al Autostrăzii Transilvania
Constructorul autostrăzii Comarnic – Braşov - Făgăraş va fi selectat până la sfârşitul anului viitor, iar cel pentru Sibiu - Piteşti în 2013, ambele lucrări