Postul de televiziune a lansat campania locală „Oricine poate fi erou“ menită să identifice oameni cu pasiuni deosebite. Campania nou-lansată de Discovery este o continuare a ediţiei din 2010 a seriei „Descoperă eroul din tine“, care a difuzat scurte documentare despre şapte eroi.
Postul de televiziune Discovery lansează, începând de astăzi, campania „Oricine poate fi erou" prin care românii pot propune, pe pagina de Facebook a canalului, oameni cu hobby-uri şi ocupaţii deosebite. Propunerile pot fi făcute în perioada 4 martie - 3 aprilie. Campania este o continuare a proiectului din toamna trecută
„Descoperă eroul din tine", dar mai complex, anunţă Ada Roseti, director de programe Discovery pentru Europa de Sud-Est.
„Pe de-o parte vom identifica noi eroi şi vom spune poveştile lor, iar pe de altă parte îi vom recompensa pe cei care ne vor propune aceste poveşti. Deci vom identifica atât «povestitorii», cât şi subiecţii poveştilor", explică Roseti. „Ceea ce ne dorim să obţinem la final sunt 10 scurtmetraje făcute de telespectatori, pentru telespectatori, cu ajutorul nostru", a mai adăugat Ada Roseti.
Marele premiu: 3.000 de euro
Înscrierea se va face prin postarea unei scurte descrieri prin care să se argumenteze alegerea eroului şi motivele pentru care povestea sa este potrivită pentru acest concurs. Un juriu internaţional format din reprezentanţi Discovery Networks va selecta, în final, 10 dintre poveştile propuse.
După anunţarea proiectelor selectate, în luna aprilie, cei zece finalişti vor participa la un workshop organizat de Discovery, în care vor învăţa şi vor experimenta cum se filmează documentarele de scurtmetraj. Ulterior, va avea loc filmarea propriu-zisă a celor zece scurtmetraje despre eroii propuşi, cu ajutorul unei echipe profesioniste de producţie.
În luna iunie, filmele vor fi di