Chiar daca, la prima vedere, actoria si leadershipul nu par a avea niciun element in comun, Clubul de Teatru Erudio ii provoaca pe managerii din Romania sa urce pe scena pentru a deprinde abilitati de persuasiune si motivare a auditoriului, pe care sa le foloseasca mai tarziu atat in activitatea pe care o desfasoara zi de zi la birou, cat si in viata personala. In plus, se dobandeste o incredere in celalalt, sentiment care se transmite si dupa ce actorii ies din rol, pe scena business-urilor.
Mihaela Ginju, director executiv Erudio, considera ca un manager trebuie sa creeze o cultura organizationala extraordinara, iar aceasta cultura consta in ceea insufli oamenilor din jurul tau, cum vorbesti cu ei, ce le ceri ca reactie si ce le dai ca stimul - exact ce presupune si profesia de actor.
Asa cum a mai comentat pe tema autenticitatii managerilor pentru Wall-Street pe vremea cand era manager de resurse umane la BRD, Mihaela Feodorof considera ca acest aspect reprezinta puntea dintre leadership si actorie.
“Copiile nu au valoare decat la tarabe. Arta de a juca si de a conduce se educa pe baza unor calitati native, completeaza Mihaela Feodorof, proprietara Yourway, companie de consultanta in resurse umane.
Autenticitatea este adusa in prim plan si de catre Gabriela Tokacs, manager program la Erudio, care, atunci cand se gandeste la un actor bun, se gandeste la cineva care poate sa-i transmita o emotie autentica, cineva care chiar simte starea pe care vrea sa o transmita publicului.
“Daca nu faci asta, ci doar le joci, doar le mimezi cu jumatati de masura, nu poti sa fii convingator. Asa este orice lucru pe care-l faci, orice job sau functie: daca faci ceva cu bucurie, cu tot sufletul si convins ca ce faci e bine, e imposibil sa nu se lase cu aplauze. Chiar daca nu vor fi chiar la scena deschisa, ci vor veni din constiinta lucrului bine facut