Agentia de relatii publice DC Comunication si site-ul de retail fashion Molecule - F au lansat un proiect urban de revalorizare a centrului Bucurestiului, care a debutat prin transformarea magazinului Eva, un simbol al modei in perioada comunista, intr-un experiment de design, in care vor expune creatorii romani.
Proiectul denumit "Downtown Bucharest" include zona centrala delimitata de Piata Romana, Gradina Icoanei, Piata Universitatii si Gradina Cismigiu.
"Am venit cu o propunere indrazneata pentru ca noi credem ca Bucurestiul are nevoie de mai multe branduri, alaturi de Centrul Istoric. Am indraznit sa definim o zona cu potential fashion stradal, dar si cultural. (...) Downtown poate deveni un brand al orasului, un spatiu reper pentru locuitori si, totodata, un traseu care sa-i indrume pe turisti sa descopere oferta de shopping, cultura, arta si servicii de calitate din aceasta parte din centrul Bucurestiului", a declarat Teodor Frolu, managing partner DC Communication.
Potrivit organizatorilor, sansa Bucurestiului de a fi o capitala contemporana sta inclusiv in identificarea acelor zone si puncte de interes peste care se pot construi adevarate branduri urbane care sa dea imagine si identitate orasului.
Centrul Istoric este primul brand al Bucurestiului, aparut in ultimii 20 de ani, iar initiatorii proiectului Downtown Bucharest care se remarca prin traseu de vitrine, gradini si strazi cu stil din Centrul Capitalei sustin care acesta are sanse sa se alature. Citeste si:Spectacole de fantezie in Centrul Vechi al CapitaleiFortificatiile Bucurestiului si Centrul Istoric, unealta de promovare pentru turistiIncendiu puternic in Centrul Vechi al Capitalei
"Orasul nu inseamna doar Casa Poporului si Centrul Vechi. Pot iesi lucruri bune pentru Bucuresti daca se renunta la orgolii in randul Administratiei Publice si se dezvolta o buna co