Zilele de dinaintea sărbătorilor pascale au fost ofertante pentru melomani. Concertele corului „Madrigal“ şi al Feliciei Filip, dedicate în mod tradiţional Paştelui, dar şi un spectacol de operă oarecum surprinzător pentru această perioadă sunt comentate de dna Anca Florea, la rubrica Revelaţiile Euterpei.
Cu câteva zile înainte de Înviere, Muzeul Cotroceni a oferit tradiţionalul concert de Paşti, susţinut de această dată de corul „Madrigal“, pentru prima oară în noua structură, mult întinerită, sub conducerea lui Voicu Popescu, experimentat dirijor care, de ani buni, lucrează şi cu excelentul cor de copii Radio, dar şi cu o formaţie corală ce abordează muzica religioasă. Preluând „Madrigalul“, a dorit să păstreze şi specificul repertorial prin care ansamblul a devenit celebru de-a lungul vremii, aşa încât, în eleganta sală de spectacol, publicul a (re)ascultat cu plăcere – poate chiar cu emoţie – pagini de mare frumuseţe de Pergolesi sau Mozart, acompaniate la pian şi clavecin de Verona Maier, dar mai ales lucrări româneşti de gen, semnate de Pascal Bentoiu sau Gh. Popescu-Brăneşti, precum şi suita de muzică bizantină alcătuită, cu ani în urmă, de Marin Constantin, pornind de la partituri compuse de autori din veacurile trecute, într-un „Florilegiu“ care a readus sonurile specifice cântărilor ortodoxe, intervenţiile solistice realizate de Ştefana Tiron, Florian Costea, Daniel Isăcescu, Doru Feraru sau Ştefan Voicu, punctate de recitarea unor versete din Biblie, întregind atmosfera de reculegere şi calm interior în care revenea, ca un laitmotiv, secvenţa „Hristos a înviat din morţi“ cântată în limba greacă. Poate că ar fi fost binevenită şi o tentă mai luminoasă, de primăvară, în piese mai alerte, dar programul a fost gândit sub semnul sentimentelor noastre în Săptămâna Patimilor, interpretarea ansamblului şi veşmintele somptuoase amintind fastul r