Interact, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală a furnizorilor de programe de training, cu afaceri de aproximativ 800.000 de euro anul trecut, a lansat un program de instruire managerială de tip mini-MBA, desfăşurat pe o perioadă de 6 zile şi jumătate. Programul, care costă 3.500 de euro/participant, va începe în luna mai, pentru o sesiune fiind nevoie de minimum 12 participanţi.
Programul se bazează în principal pe o simulare de afaceri, în cadrul căreia participanţii sunt nevoiţi să ia decizii de business, să aplice practic noţiunile teoretice de finanţe şi macroeconomie învăţate, dar vor învăţa şi noţiuni de strategie, leadership, marketing sau negociere. La finalul programului, participanţii vor dezvolta un plan de business care va sta la baza absolvirii programului.
Un alt furnzior de programe de tipul mini-MBA este Wifi România, care oferă programul "MBA în zece zile" la un preţ de aproximativ 1.000 de euro. Preţurile practicate de organizaţiile care oferă programe de educaţie executivă de tip mini-MBA sunt mult mai mici decât preţurile programelor de MBA de 1- 2 ani oferite pe piaţa locală, care variază între 4.400 de euro şi 35.000 de euro. Printre competitorii Interact se află companii precum Ascendis, Human Invest, TMI sau Trend Consult.
Interact, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală a furnizorilor de programe de training, cu afaceri de aproximativ 800.000 de euro anul trecut, a lansat un program de instruire managerială de tip mini-MBA, desfăşurat pe o perioadă de 6 zile şi jumătate. Programul, care costă 3.500 de euro/participant, va începe în luna mai, pentru o sesiune fiind nevoie de minimum 12 participanţi.
Programul se bazează în principal pe o simulare de afaceri, în cadrul căreia participanţii sunt nevoiţi să ia decizii de business, să aplice practic noţiunile teoretice de finanţe ş