Emisiunea ROMÂNII AU TALENT, difuzată de ProTv, vineri, 15 martie, a fost cea mai vizionată ediţie de la lansarea show-ului şi până acum, atât la nivelul publicului comercial, cât şi al întregului public din mediul urban.
Show-ul ROMÂNII AU TALENT difuzat aseară este pe locul al 3-lea ca audienţă în istoria monitorizării TV, după meciurile Rapid - Steaua şi Middlesbrough - Steaua din Europa League (Cupa UEFA) din 2006.
Astfel, în minutul de maximă audienţă, care s-a înregistrat la ora 22.08 emisiunea ROMÂNII AU TALENT era urmărită de aproape 7 milioane de români, iar la ora 22.53, show-ul de la ProTv înregistra pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinde între 18-49 de ani, un vârf de audienţă de 37,3 puncte de rating şi o cotă de piaţă uluitoare de 70,5% cotă de piaţă, de 18 ori mai mare decât cea înregistrată de Antena 1, principalul competitor, care a înregistrat la acelaşi interval orar 2,9 puncte de rating şi 5,5% cotă de piaţă.
Emisiunea ROMÂNII AU TALENT difuzat de ProTv vineri seara a spulberat din nou concurenţa, fiind lider detaşat la nivelul tuturor categoriilor de public.
Audienţa medie înregistrată de emisiunea ROMÂNII AU TALENT difuzată în intervalul orar 20.31 – 22.55 a fost pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani una record de 29,5 puncte de rating şi a atins o cotă de piaţă uluitoare de 55,6 procente, de 6 ori mai mare faţă de cea a Antenei 1 care a înregistrat 4,9 puncte de rating şi 9,3% cotă de piaţă.
Cifrele mai arată că ROMÂNII AU TALENT a înregistrat o audienţă record de peste 6 ori mai mare faţă de Antena 1 şi pe întreg publicul din mediul urban. Astfel, în timp ce ProTv înregistra o audienţă de 28,5 puncte de rating şi 48,7 % cotă de piaţă, fiind urmărită în medie de 3 milioane de telespectatori, Antena 1 obţinea doar de 4,6 puncte de rating şi 7,9% cotă de