În 2011, vânzările BMW au crescut cu 18%, MINI cu 47%, MAN cu 80% a anunțat grupul Automobile Bavaria în cadrul unei conferințe de presă desfășurate la București.
Peste 75% din maşinile BMW comercializate în România sunt vândute prin dealerii grupului. În ceea ce privește sectorul after-sales s-a consemnat o creștere de 5% pentru marca BMW și de 10% pentru MAN.
Camioanele au generat venituri de 100 de milioane de euro și au consemnat o creștere de 80%. Afacerile din Germania ale grupului vor ajunge la 90 de milioane de euro în 2012. Automobile Bavaria Group vizează o creştere a activităţii cu 10% la nivelul anului 2012.
„Ne-am extins în 2011 şi în România şi în Germania. La capitolul realizări, putem trece investiţiile pe care le-am făcut aici în modernizarea unor centre auto, iar în Germania am inaugurat primul showroom Rolls-Royce. Pentru 2012 vizăm consolidarea operaţiunilor, dar suntem atenţi şi la oportunităţile de investiţii," a declarat Michael Schmidt, preşedintele şi fondatorul Automobile Bavaria Group.
Vânzările de autoturisme BMW au avansat cu 18% şi au ajuns la 1.434 de unităţi, cifră care reprezintă peste 75% din totalul de 1.888 unităţi realizat de BMW în România. Pentru MINI, vânzările au cunoscut o creştere de aproape 50% anul trecut, la un volum total de 140 de autoturisme. „Dacă ne uităm la vânzări, cele mai căutate autoturisme BMW au fost cele din gama X (X1, X3, X5 şi X6), care au generat împreună peste 65% din vânzările noastre.
Pentru MINI, cel mai căutat model pe piaţa din România este MINI One," a declarat Gabriela Turcitu, director executiv adjunct în cadrul grupului şi responsabil de vânzări.
Brandul de lux Rolls-Royce şi-a găsit doi noi clienţi în România, cărora le-au fost livrate un Rolls-Royce Phantom şi un Rolls-Royce Ghost. Automobile Bavaria Băneasa a primit, la sfârşitul anului 2010, statut