Europarlamentarul de Iasi Mihaela Popa a cerut recent in plenul Parlamentului European mai multe programe europene pentru stimularea educatiei adultilor si incurajarea absorbtiei fondurilor europene destinate educatiei in statele care au aderat recent la Uniunea Europeana (UE). Aceasta a luat cuvantul in cadrul unei sedinte plenare de la Strasbourg, in dezbaterea privind educatia adultilor, raport votat de catre Parlamentul European.
Mihaela Popa considera ca trebuie introdusa, prin noi programe dezvoltate la nivel european, ideea ca formarea tinerilor nu se termina odata cu obtinerea unei calificari. "Din pacate, pentru multi cetateni inca mai primeaza conceptul invechit potrivit caruia educatia se realizeaza doar in prima perioada a vietii omului. Este importanta constientizarea faptului ca in orice moment, oricine poate dobandi noi aptitudini si competente, indiferent de varsta, etnie, gen, regiune geografica. Tinand cont de acestea, reiese unul din perceptele fundamentale ale educatiei permanente: a invata sa fii capabil sa inveti", a declarat Mihaela Popa.
Europarlamentarul de Iasi Mihaela Popa a cerut recent in plenul Parlamentului European mai multe programe europene pentru stimularea educatiei adultilor si incurajarea absorbtiei fondurilor europene destinate educatiei in statele care au aderat recent la Uniunea Europeana (UE). Aceasta a luat cuvantul in cadrul unei sedinte plenare de la Strasbourg, in dezbaterea privind educatia adultilor, raport votat de catre Parlamentul European.
Mihaela Popa considera ca trebuie introdusa, prin noi programe dezvoltate la nivel european, ideea ca formarea tinerilor nu se termina odata cu obtinerea unei calificari. "Din pacate, pentru multi cetateni inca mai primeaza conceptul invechit potrivit caruia educatia se realizeaza doar in prima perioada a vietii omului. Este importanta constie