MedLife, liderul pieţii de servicii medicale private din România a raportat o cifră de afaceri de 126 milioane lei aferentă primului semestru din acest an, în creştere cu 26% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, când valoarea cifrei de afaceri a fost de cca 100 milioane lei. Cele mai mari venituri au fost generate de segmentul corporate, care a înregistrat o creștere de 40% față de aceeași perioadă a anului trecut, ponderea totală a acestuia în cifra de afaceri fiind de cca 30%; urmat de segmentele de clinici și laboratoare care au avut o contribuție de 26%, respectiv 20% în cifra de afaceri MedLife din primele 6 luni ale acestui an.
Citeste si comenteaza pe MedLive.ro
Potrivit reprezentanților MedLife, dezvoltarea favorabilă a business-ului vine și pe fondul investiţiilor greenfield, şi a achiziţiilor susţinute în ultima perioadă care au condus implicit la extinderea considerabilă a business–ul MedLife și creșterea numărului de clienți atât în Bucureşti cât şi în ţară. Astfel, în circa 12 luni compania şi-a mărit portofoliul cu 2 hyperclinci, 2 laboratoare, 3 centre de excelenţă în dermatologie estetică, herniologie și patologia tiroidiană, 3 farmacii, precum şi 5 spitale mono şi pluridisciplinare, reuşind să-şi consolideze poziţia de lider de piaţă mai ales pe segmentul spitalelor private.
„Având în vedere evoluția din primul semestru, avem șanse reale să înregistrăm o cifră de afaceri de 60 de milioane euro până la sfârșitul anului și să depășim estimările inițiale, dar acest lucru depinde și de felul în care va decurge dialogul pe care intenționăm să îl purtăm cu Casa Națională de Asigurări. Momentan suntem destul de supărați de felul în care au fost acordate fondurile pentru 2012, dar și de felul în care s-au făcut departajările pentru acestea, MedLife fiind dezavantajată masiv la acest capitol. Însă, sperăm ca discuțiile pe