* "Şi dacă aş plăti toată suma luni (n.r. astăzi), marţi mi-ar da banii înapoi, pentru că nu ar putea fi făcut transferul de acţiuni, nefiind îndeplinite toate condiţiile contractuale"
* Update 17:18 Privatizarea CFR Marfă ar fi eşuat
GFR şi Ministerul Transporturilor nu ar fi găsit nicio soluţie în ceea ce priveşte privatizarea CFR Marfă, conform surselor de presă.
Procesul de privatizare ar putea fi reluat.
---
Hotărârea de Guvern pentru privatizarea CFR Marfă conţine o eroare umană, este de părere omul de afaceri Gruia Stoica, deţinătorul Grup Feroviar Român (GFR), care a câştigat licitaţia pentru privatizarea companiei de stat.
Domnia sa ne-a spus acest lucru făcând referire la termenul de 14 octombrie (astăzi) impus în HG pentru finalizarea privatizării.
"Hotărârea de Guvern despre care discutăm şi care prevede ca plata să fie făcută integral în 60 de zile de la intrarea ei în vigoare nu este corelată cu legislaţia europeană, care impune ca înaintea finalizării unei tranzacţii să fie obţinut avizul de la autoritatea de concurenţă. Este o eroare umană în această Hotărâre de Guvern. Trebuie să corelăm HG cu legislaţia europeană, contractul de vânzare-cumpărare fiind corelat cu reglementările Uniunii Europene", ne-a spus Gruia Stoica, vineri, după ce a ieşit de la Ministerul Transporturilor, unde a avut discuţii cu reprezentanţii acestuia.
Investitorul ne-a precizat că, în urma sa, la minister au rămas echipele tehnice din partea ambelor părţi, care urmau să discute pe marginea situaţiei de la CFR Marfă.
Proprietarul GFR ne-a declarat: "În primul rând am cerut o întrevedere în cadrul căreia să stabilim în ce stadiu se află îndeplinirea condiţiilor contractuale care-i revin vânzătorului (n.r. Ministerul Transporturilor). Apoi, am solicitat să se analizeze posibilitatea corelării Hotârării de Guvern cu legislaţia