Predictiile de crestere substantiala a publicitatii online vor deveni realitate atunci cand va mai creste gradul de educare al pietei, in conditiile in care clientii nu cunosc suficient de bine, inca, adevarata valoare a acestui mediu, iar la nivel de continut continua sa existe probleme, apreciaza Octavian Popescu, managing director al agentiei Initiative. Octavian Popescu a discutat cu HotNews.ro-webPR.ro despre evolutia mediului online si a pietei de publicitate din Romania.
Potrivit lui Octavian Popescu:
"Anii anteriori, multi clienti de publicitate au introdus mediul online in planurile lor mai mult la propunerea si la argumentarea agentiei. Cat de mult a durat lucrul acesta s-a vazut in 2009: cum s-a racit un pic contextul, cum au inceput sa dispara bani de la online, ei mergand catre TV""Putem sa ne uitam la un orizont de timp undeva intre 10 si 15 ani, cand online-ul va fi ajuns undeva din urma televiziunea ca mediul numarul doi din punct de vedere al investitiilor publicitare""Online-ul fiind canalul media cu cea mai mica scadere, normal, cota lui de piata a crescut. Cota altor discipline, precum PR sau BTL, ma astept sa creasca pentru ca problemele de comunicare devin din ce in ce mai complexe""Nu cred ca va exista o intarziere (a cresterii preturilor - n.r.), in momentul in care cererea advertiserilor se va exprima in bugete clare, negociate, puse pe masa."In privinta presei scrise: "Nu poti, la un moment dat, sa iei de bune doar niste cifre care indica distributie-vanzari, respectiv audienta, fara sa analizezi si continutul ziarului respectiv"
Citeste interviul integral aici Predictiile de crestere substantiala a publicitatii online vor deveni realitate atunci cand va mai creste gradul de educare al pietei, in conditiile in care clientii nu cunosc suficient de bine, inca, adevarata valoare a acestui mediu, iar la nivel de continut con