• Dupa ce acum cateva saptamani a livrat un animal bolnav, firma ieseana Canisa Premium a fost din nou reclamata pentru aceleasi fapte • In urma cu doua zile, un catel achizitionat de la aceasta firma a decedat in chinuri groaznice, iar un altul se zbate intre viata si moarte • Unul din clienti a platit aproape 400 de euro pentru un animal de companie
Firma ieseana Canisa Premium a ajuns sa livreze clientilor din ce in ce mai multe animale bolnave. O femeie din Roman a ramas, in a doua zi de Anul Nou, fara catelul achizitionat de la o firma din Iasi. Animalul a decedat la 11 zile de la achizitionare, rapus de o boala virala grava. Culmea, firma care a livrat catelul bolnav a mai fost acuzata ca a vandut un alt animal care a decedat la cateva zile dupa ce a fost cumparat. Atunci, un alt catel, la scurt timp dupa ce a fost inmanat proprietarului, a murit la Brasov, bolnav de parvoviroza. Ioana Chiorean, femeia care a fost atunci pagubita, achitase 270 de euro pentru un catel de rasa, wesley alb. Tranzactia s-a efectuat seara, la ora 21.00, intr-o parcare din Brasov, unde a primit catelul de la SC Canisa Premium SRL din Iasi, care se bucura de notorietate in domeniul animalelor de companie.
Aproape dupa acelasi scenariu s-a derulat si livrarea unui bichon maltez catre Ioana Murarescu din Roman, judetul Neamt. Femeia a primit catelul pe 23 decembrie drept cadou de la prietenul ei. "Am primit catelul pe 23 decembrie, la 7 dimineata, in parcarea din Roman a magazinului Kaufland, pe capota masinii. Era foarte frig, parea sanatos. L-am primit fara mancare. Am platit 270 euro, nu am primit chitanta, desi am solicitat. In acea seara, catelul a facut diaree. Pe 28 decembrie l-am gasit cu gatul sucit, l-am dus imediat la veterinar. Pe 2 ianuarie a murit, fiind bolnav de jigodie", a declarat Ioana Murarescu.
Canisa nu mai poate fi contactat