Noua taxă auto se va aplica şi pentru motorizările Euro 5, care până acum erau scutite de taxă, iar pentru celelalte norme de poluare taxa creşte, în unele cazuri ajungând chiar să se dubleze faţă de 2010.
Potrivit Promotor.ro, conform celor cinci propuneri dezbătute de Guvern în momentul de faţă, la maşinile noi Euro 5, pentru motorizările de până la 1,4 litri, taxa auto medie se va situa între 100 şi 200 de euro, în funcţie de vechime. Valoarea taxei creşte odată cu cea a capacităţii cilindrice şi poate ajunge până aproape de 500 de euro.
Peste 3.000 cmc, taxa auto medie depăşeşte chiar şi 2.000 de euro.
Noua taxă auto se va aplica şi pentru motorizările Euro 5, care până acum erau scutite de taxă, iar pentru celelalte norme de poluare taxa creşte, în unele cazuri ajungând chiar să se dubleze faţă de 2010.
Potrivit Promotor.ro, conform celor cinci propuneri dezbătute de Guvern în momentul de faţă, la maşinile noi Euro 5, pentru motorizările de până la 1,4 litri, taxa auto medie se va situa între 100 şi 200 de euro, în funcţie de vechime. Valoarea taxei creşte odată cu cea a capacităţii cilindrice şi poate ajunge până aproape de 500 de euro.
Peste 3.000 cmc, taxa auto medie depăşeşte chiar şi 2.000 de euro.